Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteKuidas me teid teenindame?
Individuaalne hoolduskava teie hoonele ja seadmele.
Koostame individuaalse hoolduskava, mis on kohandatud teie hoonele ja konkreetsele seadmele. Saate valida meie kolme hoolduspaketi hulgast teile vajamineva hooldustaseme.
Professionaalne teenindus igas olukorras
KONE klienditeeninduskeskus annab teile ja teie lõppkasutajatele ööpäevaringselt abi kõigi seadmega seotud probleemide korral. Kohaliku keskusega ühenduse võtmine on lihtne – valige oma riigi vastav telefoninumber. Meie väljaõppinud personal räägib teie keeles, tunneb teie seadet ja selle olukorda ning saab probleemi lahendamiseks välja saata hooldustehniku.
- KONE klienditeeninduskeskus 6 200 700
Asjatundlik abi kogenud tehnikutelt
Meie hooldustehnikud on oma alale pühendunud põhjaliku väljaõppega professionaalid, kes hoolitsevad selle eest, et teie liftid, eskalaatorid ja uksed töötaksid sujuvalt ja ohutult. Nad läbivad igal aastal rohkem kui 50 tundi tehnilise hoolduse, ohutus-, klienditeenindus- ja esmaabikoolitust. Meie tehnikutel on samuti juurdepääs meie globaalsele tehnilisele teadmistebaasile, mis võimaldab igat marki ja tüüpi seadme probleeme kiiresti lahendada ja enamikul juhtudel teha seda üheainsa kohalkäiguga.
Ennetav hooldusteenus, mis hoiab teie seadme töös parimal viisil
KONE ennetav hooldus aitab vältida probleemide tekkimist. Me hooldame teie seadet vastavalt selle kasutusele, vanusele ja muudele asjakohastele teguritele. Individuaalne hoolduskava tagab, et kõiki üksikuid osasid ja süsteeme hooldatakse õigel ajal ja kooskõlas asjakohaste eeskirjadega ükskõik mis marki seadme puhul.
Seadme seisukorra kontrollid, mis aitavad teil tulevikuplaane teha.
Et teie seade töötaks ohutult ja sujuvalt, soovitame me seisukorra kontrolli alusel teile vajadusel kas seadme parandamist või moderniseerimist.
Kuidas valida õige hooldustööde teostaja?
Me usume, et enne hooldustööde teostaja otsimise alustamist tuleks mõelda seadme ja selle kasutajate ning samuti ka hoone vajadustele. Sellel lehel on mõned näited selle kohta, millised need vajadused võiksid olla. Samuti saate te näha, kuidas meie lahendused teid toetavad.
-
Olgu tegemist mistahes marki või tüüpi seadmega, me koostame teile individuaalse hoolduskava, mis arvestab nii tehnoloogia kui seadme kasutusajalooga.
-
Rikkepõhjuste süstemaatilise uurimise abil oleme me võimelised kliendi seadme rikkeid vähendama.
-
Meie klienditeenindusmeeskond teenindab teid aasta ringi ööpäev läbi ja vastab teie kõnedele kuni 20 sekundi jooksul.
-
Kinnijäämise korral oleme me kohal tehniliselt lühima ajaga.
-
Sagedamini kasutatavate varuosade puhul saame probleemi lahendada ühe kohalkäiguga.
-
Meie mehaanikud saavad igal aastal üle 50 tunni koolitust ja neil on väljaõpe igat marki seadmete jaoks.
-
Tänu ennetavale hooldusele on meie hooldatavad seadmed 99,9% ajast töökorras.
-
Meie hooldusteenused vastavad kõigile ohutuseeskirjadele ja õigusnõuetele.
-
Meie tehnikud saavad igal aastal erinevate seadmemarkide koolitust ning samuti on meil teiste markide jaoks olemas varuosad.