KONE Mobile rakendus hoiab teid toimuvaga kursis ka siis, kui olete liikvel. Te teate alati mis töid, millal teostatakse.
Tõuketeavitused aitavad teil pooleliolevate hooldustöödega kursis olla. Rakendus tagab teile hea ülevaate oma seadmete hetkeolukorrast. Looge mugavalt uusi teeninduspäringuid või võtke ühendust oma KONE kontaktisikuga.
Rakendus on saadaval App Store-is ja Google Play-s. Selleks, et kasutada KONE Mobile rakendust, on vajalik KONE Online-i kasutajatunnuse olemasolu.
KONNECT 24/7
Meie uue 24/7 Ühendatud Teeustega saame nüüd paremini prognoosida, hooldada ja astuda vajalikke samme enne rikke esinemist.
24/7 Ühendatud Teenused koguvad informatsiooni liftide ja eskalaatorite parameetrite, kasutusstatistika ja vigade kohta. Seade saadab kõik info reaalajas KONE pilveteenusele, kus teostatakse andmete analüüs. Kui probleem esineb, saame detailse info probleemi põhjuste ja vajaliku reageerimiskiiruse osas.
Teile tähendab see parendatud ohutust, täielikku läbipaistvust ja meelerahu, sest kui midagi hakkab juhtuma, siis me juba teame sellest.
Et pakkuda meie veebilehel parimat kasutajakogemust ja esitada isikupärastatud sisu, kasutame küpsiseid. Kui se Teile sobib ja nõustute kõigi küpsistega, vajutage ”Nõustun” nuppu. Tutvuge meie privaatsuspoliitikaga..
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?