Kujundage liftid uue KONE Stuudioga Proovige

Lifti avariitelefoni ajakohastamine

Lifti avariitelefoni ajakohastamine

Mis on hädaabitelefon ja miks see on oluline?

Hädaabitelefon on ülioluline häiresüsteem, mis ühendab lifti KONE klienditeenindusega. Selle kaudu saavad kasutajad lifti rikke korral alati KONEga ühendust võtta – nii on tagatud lifti kasutaja ohutus.

Kuidas hädaabitelefon töötab?

Liftis olev hädaabitelefon on modemi kaudu ühendatud mobiilsidevõrku ja võimaldab otse ühendust võtta KONE klienditeenindusega. Ent paljud neist hädaabitelefonidest töötavad endiselt 2G/3G-võrgus, mis järk-järgult suletakse. Pärast nende võrkude sulgemist lakkavad 2G/3G-võrkudesse ühendatud hädaabitelefonid töötamast.

Kuidas see mind mõjutab?

Et varem 2G/3G-võrku ühendatud hädaabitelefon edasi toimiks, tuleb üle minna 4G-võrguga ühilduvale modemile.

Kuidas saab KONE teid sujuva üleminekuga seoses aidata?

Selleks et tagada 2G/3G-võrku ühendatud hädaabitelefonide toimimine, tuleb need muuta 4G-võrguga ühilduvaks. Meie asjatundjad aitavad teil hinnata teie lifti hädaabitelefoni seisukorda ja soovitavad teile teie seadmetega seoses parimaid lahendusi.

Individuaalsed lahendused

Kuidas saab KONE aidata?

Muidugi on sujuv üleminek teisele võrgule tähtis ja lisaks võrguvahetuse hõlbustamisele pakume võimalust lifti mitmekülgselt ajakohastada. Kasutage võimalust oma lift ajakohastada – nii saate tulemuslikult tagada lifti ohutuse.

Landing_Page_Bundle:760x428%2816-9%29

Lifti ajakohastamine ohutuse, toimivuse ja visuaalse väljanägemise tagamiseks

Kui teil on vanem lift (15-aastane või vanem), on 2G/3G-võrgult üleminek hea võimalus lift ka ühtlasi moderniseerida. Ajakohastage lift parema ohutuse, toimivuse ja visuaalse väljanägemise parandamiseks. Saate nõu pidada asjatundjaga ja leida oma hoone ja liftiga sobiva moderniseerimislahenduse.

Landing_Page_Connectivity:760x428%2816-9%29

Parandage lifti toimivust ja ohutust ennetava hoolduse abil

Hädaabitelefoni side ajakohastamine on sobiv aeg kasutusele võtta uusimad lahendused ja tehisintellektil põhineva ennetava hoolduse, mida võimaldab 24/7 Connect. Liftile ühenduvuse lisamine võimaldab kasutusele võtta ennetava hoolduse. See aitab kokku hoida remondi- ja rikkekulusid ning võimaldab kasutada mitmesuguseid ehitus- ja kasutajarakendusi, mis muudavad teie elu lihtsamaks.

Landing_Page_EasyUpdate:760x428%2816-9%29

Veenduge, et teie hädaabitelefoni side toimiks

Saate sujuvalt üle minna 4G-võrgule ja tagada, et teie lifti hädaabitelefon toimib ka tulevikus. Meie asjatundjad aitavad teil leida teie konkreetse seadme jaoks parima lahenduse.

Võtke meiega ühendust ja saame arutada teie konkreetseid vajadusi

Kui teil on küsimusi meie teenuste kohta või soovite soovitatud lahenduste kohta lisateavet, võtke meiega ühendust.

Sample form


How can we help you? *|I am interested in a KONE product or service|I want to contact KONE customer service




 







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Doors|Smart building solutions|People Flow planning services|Other


Pange tähele, et selle vormi esitamisel kogume teie isikuandmeid. Lisateavet isikuandmete töötlemise kohta leiate meie privaatsusavaldusest.


Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Teemaga seotud küsimused

  • Võtke meiega ühendust ja me juhendame teid kogu protsessi vältel.

  • Võrkude läbilaskevõime on piiratud ja vajadus andmete järele kasvab pidevalt. 2G/3G-võrk kasutab osaliselt sama sagedust kui 4G-võrk. 2G-võrgu sulgemisel tekkiva ruumi saavad operaatorid kasutada 4G-võrgu liikluseks. 

  • Eesti peamised operaatorid on teatanud, et nad lülitavad 2G/3G-võrgu jäädavalt välja aastal 2027. See tähtaeg võib aga riigiti erineda, seega tuleks võtta ühendust oma kohaliku võrguoperaatoriga.

  • 2G/3G-võrkude hooldus on vähenenud ning see võib mõjutada kvaliteeti ja töökindlust. Selle leevendamiseks peame liftid enne tähtaega 4G-võrku üle viima. Selline ennetav tegutsemine on vajalik asendamist vajavate modemite suure arvu ja seotud protsessi jaoks kuluva aja tõttu. Ennetavalt tegutsedes saame tagada sujuva ülemineku, vältides häireid ja ülevaatusi mitteläbivaid lifte.

  • Kui kasutaja jääb lifti lõksu, ei pruugi 2G/3G-võrku ühendatud hädaabitelefonid pärast võrkude järkjärgulist sulgemist enam töötada. See tähendab, et kasutaja ei saa abi saamiseks meie teeninduskeskusega ühendust võtta ja teie lift ei pruugi järgmist ülevaatust läbida. Hoone omaniku kohustus on tagada, et lift vastaks õigusaktidele. Eesti seaduste kohaselt peab kasutuses oleval liftil olema toimiv hädaabitelefon.

  • Kui seade paigaldati, ei olnud teada, et 2G/3G-võrk järk-järgult aastaks 2025 suletakse. Alles pärast seda, kui see leidis kinnitust, töötasime selle muudatuse lahendamiseks välja uue toote.

  • Teie soovil esitame teile pakkumise GSM-liini kohta, mis on varustatud SIM-kaardiga ja ühendub 4G-võrgu kaudu sujuvalt meie teeninduskeskusega.

  • Ei, teie leping ei kata kulusid. 2G/3G-võrgu kasutamise lõpetamine ei ole KONE otsus, vaid selle on otsustanud operaatorid. Teie paigaldis(t)e ettenägematu (vajalik) muutmine ei ole seega lepinguga hõlmatud.

Küpsised

Et pakkuda meie veebilehel parimat kasutajakogemust ja esitada isikupärastatud sisu, kasutame küpsiseid. Kui se Teile sobib ja nõustute kõigi küpsistega, vajutage ”Nõustun” nuppu. Tutvuge meie privaatsuspoliitikaga..