Mis on hädaabitelefon ja miks see on oluline?
Hädaabitelefon on ülioluline häiresüsteem, mis ühendab lifti KONE klienditeenindusega. Selle kaudu saavad kasutajad lifti rikke korral alati KONEga ühendust võtta – nii on tagatud lifti kasutaja ohutus.
Kuidas hädaabitelefon töötab?
Liftis olev hädaabitelefon on modemi kaudu ühendatud mobiilsidevõrku ja võimaldab otse ühendust võtta KONE klienditeenindusega. Ent paljud neist hädaabitelefonidest töötavad endiselt 2G/3G-võrgus, mis järk-järgult suletakse. Pärast nende võrkude sulgemist lakkavad 2G/3G-võrkudesse ühendatud hädaabitelefonid töötamast.
Kuidas see mind mõjutab?
Et varem 2G/3G-võrku ühendatud hädaabitelefon edasi toimiks, tuleb üle minna 4G-võrguga ühilduvale modemile.
Kuidas saab KONE teid sujuva üleminekuga seoses aidata?
Selleks et tagada 2G/3G-võrku ühendatud hädaabitelefonide toimimine, tuleb need muuta 4G-võrguga ühilduvaks. Meie asjatundjad aitavad teil hinnata teie lifti hädaabitelefoni seisukorda ja soovitavad teile teie seadmetega seoses parimaid lahendusi.